Imi mai pierd copilul in ganduri.

Sunt mama de preadolescent.

Imi placea mie sa cred..altfel, va spun sincer ca sunt mama (uneori mai adolescenta decat ea) unei adolescente razvratite, cu idei proprii geniale, cu timpul si perceptiile ei, cu tiktok-uri de urmarit si aplicatii personalizate de insusit. Cu gusturi pe care nu le inteleg nici eu (in perceptia ei) , cum nu mi le intelegea nici mama, cu scoala asta ba online, ba prezenta fizica, dar scoala – sau ce o fi fost 2020-2021. Cu emotiile ca se intoarce la scoala, si ca toti ceilalti copii, nu mai stie, vrea, poate, sa fie chiar in mediul ei, brusc asa si subit.

Altfel, mai sunt recruiter si muncesc de acasa. Pentru cei din UK asta inseamna ca le dau de munca de mai bine de 6 ani, pentru cei de aici, faptul ca muncesc de acasa e asociat cu un fel de vacanta (sa nu zic si mai rele) dar pe bani ( nimic mai gresit, dar nu ma intereseaza sa dau explicatii, muhaha).

Cum, ca mama, nu doar muncesti si astepti copilul de la scoala, ii mai pregatesti pranzul, mai speli o masina, mai faci cumparaturi, mai duci rufe la mama ca se usuca mai rapid si ti-e mau comod, si tot asa..treburi de-astea gospodaresti pe care altfel, in doi, le desfasori altfel dar ce sa ma mai plang. Dar si ca mama si muncitor si om si singur, e oleaca mai greut, mai ales ca astia in Anglia lucreaza 10 ore mnah..nu ca noi de la 8 la 4 si ne plangem de bani(dinti, dinti).

Si cum faceam eu toate cele de mai sus la un loc azi, dar uitandu-ma Sfantu in mailuri ca asa mai e cate o zi – ma trezesc ca e numa trei ceasu’ si jumatatea mea mai faina si mai calma si mai buna si frumoasa si tat felu’, nu e acasa – nu a venit de la scoala!!

Sun pe mama, nu mi-a venit copilu de la scoala!! Avea pan’ la doua azi, nah unde o fi. M-am uitat pe orarul de luni de cinci ori..pan la doua are. Va dati seama ca mi s-au taiat toti genunchii, nu mai stiam de calduri, de transpiratii, de un’ sa incep si unde sa fug dupa ea, intai.

Bineinteles ca am sunat-o si ea vesela vioaie – “pai ti-am zis ca vin la trei azi, martea si joia am pan la trei.” Bineinteles ca la mine azi a fost inca o zi de luni, doar i-am verificat orarul tot de CINCI ori. Pentru luni. Normal.

Hai, s-aveti o marti si sa nu va pierdeti copiii sau pe voi in ganduri. Stiu ca unii ati terminat munca, eu mai fac o cafea 🙂

De pe vremea cand n-o pierdeam din ochi si macar mai calatoream 🙈

Leave a comment